ورزش | ایران اینترنشنال (2024)

Table of Contents
اعتراض شدید تماشاگران به حضور یک ورزشکار المپیکی با سابقه تجاوز به کودک رسمی شد؛ سردار آزمون به شباب الاهلی امارات پیوست شکست امید احمدی‌صفا، تنها بوکسور ایرانی حاضر در المپیک، برابر رقیب آمریکایی حذف نیما عالمیان از المپیک پاریس با شکست برابر رقیبی از چین تایپه تیراندازان ایران از صعود به فینال باز ماندند؛ پایان کار چهل امیرانی و امینی در المپیک با صدرنشینی در جدول شانس مجدد؛ راهیابی فاطمه مجلل به مرحله یک‌چهارم‌نهایی رویینگ المپیک نقل‌وانتقالات تابستانی؛ گولسیانی و رمضانی تمدید کردند، فولاد گلر ازبک خرید پینگ‌پنگ المپیک؛ وداع زودهنگام پرچمدار کاروان ایران، نوشاد صعود کرد تاریخ‌سازی ژیمناست ایرانی در پاریس؛ راهیابی مهدی الفتی به فینال پرش خرک المپیک رسوایی جاسوسی در المپیک؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان کانادا یک سال محروم شد تارا باب‌الفتح، جودوکار ایرانی-سوئدی، اولین مدالیست ایرانی در المپیک پاریس برتری کارلیتوس برابر حبیب؛ شروع ماجراجویی آلکاراس در المپیک با حذف تنیسور ایرانی-لبنانی پاکدامن و رهبری هم باختند؛ پایان زودهنگام پرامیدترین شمشیربازان ایرانی در المپیک پاریس دومین حذف در پاریس؛ هانیه رستمیان از جدول تپانچه ۱۰ متر المپیک کنار رفت ۲۵ مرداد، شروع رسمی بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران بیرانوند علیه باشگاه سابق:از پرسپولیس شکایت کردم، درویش دلسوز بود، الحاقیه را امضا نمی‌کرد محمد فتوحی با شکست برابر رقیب مکزیکی از المپیک کنار رفت ۱۸ نفر از سوی دادگاه فساد در فوتبال، تحت تعقیب قرار گرفتند جودوکار عراقی، اولین ورزشکار دوپینگی در المپیک پاریس التهاب در پاریس پیش از افتتاحیه؛نشست رئیس IOC لغو شد، یک فرودگاه و ایستگاه قطار تخلیه شدند پربیننده‌ترین ویدیوها شنیداری پادکست‌ها
ورزش | ایران اینترنشنال (1)ورزش | ایران اینترنشنال (2)

اعتراض شدید تماشاگران به حضور یک ورزشکار المپیکی با سابقه تجاوز به کودک

استیون ون‌دی‌ولده، عضو تیم ملی والیبال ساحلی هلند، پس از حضور در زمین بازی برابر ایتالیا در المپیک پاریس از سوی تماشاگران «هو» شد. این ورزشکار هلندی در سال ۲۰۱۶ به‌دلیل تجاوز به یک دختر ۱۲ ساله بریتانیایی به ۴ سال حبس محکوم شده و حضورش در المپیک با انتقادات زیادی همراه شده بود.

رسمی شد؛ سردار آزمون به شباب الاهلی امارات پیوست

شکست امید احمدی‌صفا، تنها بوکسور ایرانی حاضر در المپیک، برابر رقیب آمریکایی

حذف نیما عالمیان از المپیک پاریس با شکست برابر رقیبی از چین تایپه

تیراندازان ایران از صعود به فینال باز ماندند؛ پایان کار چهل امیرانی و امینی در المپیک

با صدرنشینی در جدول شانس مجدد؛ راهیابی فاطمه مجلل به مرحله یک‌چهارم‌نهایی رویینگ المپیک

نقل‌وانتقالات تابستانی؛ گولسیانی و رمضانی تمدید کردند، فولاد گلر ازبک خرید

  • پینگ‌پنگ المپیک؛ وداع زودهنگام پرچمدار کاروان ایران، نوشاد صعود کرد

    در مرحله اول پینگ‌پنگ المپیک پاریس، در بخش زنان ندا شهسواری، پرچمدار کاروان ایران، با شکست برابر رقیب فرانسوی از دور بازی‌ها کنار رفت. در بخش مردان اما نوشاد عالمیان با پیروزی برابر حریف اهل نیجریه، به مرحله بعد راه یافت و رقیب پینگ‌پنگ بازی از چین تایپه شد.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

  • تاریخ‌سازی ژیمناست ایرانی در پاریس؛ راهیابی مهدی الفتی به فینال پرش خرک المپیک

    در پایان مرحله مقدماتی مسابقات پرش خرک المپیک پاریس، مهدی الفتی با میانگین امتیاز ۱۵.۵۸۳ در جایگاه هشتم قرار گرفت و مجوز حضور در مرحله فینال المپیک را کسب کرد. مسابقه فینال یکشنبه هفته بعدی برگزار خواهد شد.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

  • رسوایی جاسوسی در المپیک؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان کانادا یک سال محروم شد

    گاردین خبر داده فدراسیون جهانی فوتبال بورلی پریستمن، سرمربی و جاسمین مندر، دستیار مربی و جوزف لومباردی، آنالیزور تیم ملی فوتبال زنان کانادا را به‌دلیل جاسوسی با پهپاد از تمرین تیم ملی فوتبال زنان نیوزلند پیش از بازی در دور اول مرحله گروهی المپیک پاریس، یک سال محروم کرده است.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

  • تارا باب‌الفتح، جودوکار ایرانی-سوئدی، اولین مدالیست ایرانی در المپیک پاریس

    تارا باب‌الفتح، ملی‌پوش وزن ۴۸- کیلوگرم جودو سوئد در دیدار رده‌بندی این وزن برابر رقیبی از قزاقستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز المپیک پاریس شد. به این ترتیب باب‌الفتح که پدری ایرانی و مادری سوئدی دارد، اولین ایرانی مدال‌آور در المپیک پاریس لقب گرفت.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

  • برتری کارلیتوس برابر حبیب؛ شروع ماجراجویی آلکاراس در المپیک با حذف تنیسور ایرانی-لبنانی

    کارلوس آلکاراس، قهرمان تنیس ویمبلدون، در اولین بازی خود در المپیک پاریس با نتیجه دو بر صفر برابر هادی حبیب به پیروزی رسید. حبیب که زاده پدر لبنانی و مادر ایرانی (شیرازی) است، برای کشور لبنان مسابقه می‌دهد.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

  • پاکدامن و رهبری هم باختند؛ پایان زودهنگام پرامیدترین شمشیربازان ایرانی در المپیک پاریس

    با شکست علی پاکدامن و محمد رهبری برابر نمایندگان ژاپن و فرانسه، هر سه شمشیرباز ایران در المپیک پاریس حذف شدند تا به این ترتیب کار نمایندگان ایران در بخش انفرادی اسلحه سابر بازی‌های المپیک پاریس به پایان برسد. صبح امروز هم فتوحی برابر نماینده مکزیک شکست خورده بود.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

  • دومین حذف در پاریس؛ هانیه رستمیان از جدول تپانچه ۱۰ متر المپیک کنار رفت

    هانیه رستمیان، ملی‌پوش تیراندازی ایران در تپانچه بادی ماده ۱۰ متر پس از قرار گرفتن در رده بیست‌ودوم جدول مقدماتی، از راهیابی به دور بعد باز ماند تا با بازی‌های المپیک پاریس وداعی زودهنگام داشته باشد.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

  • ۲۵ مرداد، شروع رسمی بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

    سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه سه هفته ابتدایی لیگ برتر را اعلام کرد که بر اساس آن، هفته اول لیگ برتر پنجشنبه ۲۵ مرداد با بازی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن آغاز می‌شود و استقلال هم جمعه ۲۶ با شمس‌آذر بازی می‌کند. هفته دوم و سوم، پنج‌شنبه و جمعه هفته‌های اول شهریور برگزار می‌شود.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

  • بیرانوند علیه باشگاه سابق:از پرسپولیس شکایت کردم، درویش دلسوز بود، الحاقیه را امضا نمی‌کرد

    علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور، درباره جدایی جنجالی از پرسپولیس به خبرنگاران گفت که از این تیم بابت مطالبات قبلی خود شکایت می‌کند. بیرانوند همچنین گفت که پیشکسوتان و مدیران باشگاه نمی‌خواستند او در این تیم بماند وگرنه درویش به قرارداد او الحاقیه اضافه نمی‌کرد.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

  • محمد فتوحی با شکست برابر رقیب مکزیکی از المپیک کنار رفت

    محمد فتوحی، ملی‌پوش شمشیربازی ایران در اسلحه سابر، در اولین بازی خود در المپیک پاریس به مصاف رقیب مکزیکی رفت و پس از شکست ۱۵ بر ۱۳، از بازی‌های المپیک کنار رفت.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

  • ۱۸ نفر از سوی دادگاه فساد در فوتبال، تحت تعقیب قرار گرفتند

    رئیس دادگستردی کرمان در خصوص پرونده فساد در فوتبال گفت که تا کنون ۱۸ نفر از سوی مراجع قضایی تحت تعقیب قرار گرفتند که در این بین دو مسئول فدراسیون فوتبال در بازداشت هستند، ۷ متهم دیگر با قرار آزاد شده و ۹ نفر دیگر باید در موعد مشخص در دادگاه حاضر شوند.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

  • جودوکار عراقی، اولین ورزشکار دوپینگی در المپیک پاریس

    سجاد سیهن، جودوکار وزن ۸۱+ کیلوگرم عراق در المپیک پاریس، به‌دلیل مثبت‌شدن نمونه دوپینگ، ساعتی پیش از شروع افتتاحیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شد. سیهن قرار بود روز سه‌شنبه در دور نخست بازی‌ها به مصاف حریفی از ازبکستان برود.

    جمعه ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

  • التهاب در پاریس پیش از افتتاحیه؛نشست رئیس IOC لغو شد، یک فرودگاه و ایستگاه قطار تخلیه شدند

    میرر گزارش داده نشست خبری رئیس کمیته بین‌المللی المپیک درباره افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس، دقایقی پیش از شروع، بدون هیچ توضیحی لغو شده است. از سوی دیگر ایستگاه قطار گاردونورد پاریس به‌دلیل هشدار بمب‌گذاری و فرودگاه بازل مولوز در مرز سوئیس به‌دلایل امنیتی، تخلیه شده است.

    جمعه ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

بایگانی

پربیننده‌ترین ویدیوها

ترامپ: در صورتی که ایران مرا ترور کند،آمریکا باید جمهوری اسلامی را از صفحه روزگار محو کند.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۴

گفت‌وگوی مسعود پزشکیان با سایت دفتر خامنه‌ای در خصوص انتخاب وزرای کابینه

جمعه ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

تایید خبر ایران اینترنشنال درباره سوءقصد نافرجام به احمدی‌نژاد توسط رسانه نزدیک به او

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۴

حرف آخر با پوریا زراعتی - نقشه‌ی دموکرات‌ها برای حذف ترامپ

جمعه ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

اسرائیل از حمله موشکی مرگبار حزب‌الله به یک زمین فوتبال کودکان خبر داد

شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

خبرها

اقتصاد و بازار

گفت‌وگوی ویژه

تیتر اول با نیوشا صارمی

جدول پخش

شنیداری

پادکست‌ها

پادکست‌های بیشتر

اپلیکیشن‌ها
سرویس‌های پخش
فرکانس‌ها
ورزش | ایران اینترنشنال (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Patricia Veum II

Last Updated:

Views: 6233

Rating: 4.3 / 5 (64 voted)

Reviews: 87% of readers found this page helpful

Author information

Name: Patricia Veum II

Birthday: 1994-12-16

Address: 2064 Little Summit, Goldieton, MS 97651-0862

Phone: +6873952696715

Job: Principal Officer

Hobby: Rafting, Cabaret, Candle making, Jigsaw puzzles, Inline skating, Magic, Graffiti

Introduction: My name is Patricia Veum II, I am a vast, combative, smiling, famous, inexpensive, zealous, sparkling person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.